Kariéra v Balíkobotu – Přidáš se k nám? - Balikobot.cz
+420 227 272 200

Formulář, kde bude možné vyplnit mail

Kariéra v Balíkobotu

Balíkobot je technologická služba, která umožňuje přímé datové napojení na více než 30 dopravců a klientům šetří v průměru 36 % času při expedici zásilek.

Díky unikátní technologii umíme nastavit efektivní logistické a expediční procesy pro firmy jakékoliv velikosti nebo oboru. Nabízíme přes 250 přepravních služeb dopravců, které se zaměřují jak na balíkovou, tak paletovou i listovní přepravu. Jsme napojeni přímo do e-shop, ERP i WMS systémů, takže i samotné používání Balíkobotu je velmi snadné a intuitivní. Automatizace expedice pro každou firmu znamená značnou úsporu času i peněz. Díky speciálním funkcím dokážeme pozitivně ovlivnit zákaznickou spokojenost v rámci sledování zásilek.  

Svou aktivitou pevně usilujeme o neustálé zvyšování kvality služeb na poli české logistiky. S pokorou můžeme říci, že jsme jedním z předních logistických hráčů. V roce 2020 bylo přes Balíkobot posláno přes 18,6 milionů zásilek. Prostě to funguje!

Chcete toho být součástí? Možná hledáme právě vás!

Aktuální pracovní příležitosti

Nenašli jste vyhovující volnou pozici, ale líbí se vám Balíkobot a chcete být součástí našeho týmu? Ozvěte se nám, třeba něco vymyslíme!

Firemní benefity

  • Přátelské prostředí
  • Sick days
  • Tým profesionálů
  • Stabilní firma
  • Teambuildingy
  • Notebook a telefon
  • Vzdělávací kurzy
  • Volné vstupy do ZOO

Co o nás říkají naši klienti?

„Ročně v Queensu odešleme přes 100 000 párů tenisek a oblečení. Balíkobot je ten nejlepší prostředník mezi námi a dopravci. Pomohl nám zvýšit rychlost expedice o 40 % a výrazně snížit chybovost.“ – Adam Šitavanc, Queens.cz

„Balíkobot nám usnadnil proces expedice a snížil chybovost. Díky API můžeme všechny dopravce obsluhovat z jednoho místa.“ – Petr Burian, 4camping.cz

„S Balíkobotem jsme získali flexibilitu ve výběru a případných změnách logistických partnerů. Samotné nasazení nebylo náročné a celý tento projekt nám i do budoucna ušetřil nemalé finanční prostředky.“ – Jakub Miklík, Yves Rocher

Další reference jsou k přečtení tady

Jak to u nás vypadá?