Jsme Balíkobot. Technologická společnost, která je lídrem v oblasti zjednodušování expedičních procesů. Zajišťujeme automatizaci odesílání dat o zásilkách a paletách dopravcům přímo z podnikového nebo e-shopového systému našich klientů.
V roce 2021 jsme pomohli odeslat více než 30 mil. zásilek a palet pro 3000 klientů. V minulém roce jsme se umístili v Technology Fast 50 Deloitte – žebříčku inovativních a rychle rostoucích společností v regionu střední a východní Evropy a EMEA.
Do oddělení péče o zákazníky hledáme v současnosti posilu se specializací na technickou podporu klientům (převážně e-shopy) a partnerům (e-shopové a ERP systémy), ve kterých je technologie Balíkobotu integrována.
Jak si Tě představujeme?
pozice je ideální pro kohokoliv, kdo rád komunikuje a je pozitivního smýšlení
kdybys měl/a přehled o oblasti e-commerce a informačních systémech, bylo by to perfektní
máš porozumění pro to, že je potřeba dodržovat přesné postupy, konzultovat řešení s kolegy, pohotově analyzovat problém a vyhodnotit jeho možnou příčinu
Co u nás budeš mít na starosti?
péči o stávající zákazníky (firmy a podnikatelé z oblasti e-commerce a logistiky)
řešení technických požadavků klientů (úpravy v konfiguracích, prověření přenosu a zpracování dat)
napojení klientů na API dopravců
komunikaci s vývojovým týmem (řešení a předání požadavků klientů)
konzultace technického nastavení a funkcionalit s partnerskými systémy a dopravci
a další související činnosti
Co Ti můžeme nabídnout?
Zázemí stabilní dynamické firmy
Příjemné mzdové ohodnocení + bonusy
Příspěvek na stravování
Možnost občasné práce z domova
Sickdays
Notebook a mobilní telefon
Neformální firemní kulturu a príma kolegy
Pracujeme v kanceláři v centru Prahy
Kávu, ovoce, pravidelné snídaně a mnohem víc
Zaujala Tě nabídka pracovní pozice?
Pošlete nám svůj životopis na hr@balikobot.cz, rádi vás poznáme.