Jsme Balíkobot. Technologická společnost, která je lídrem v oblasti zjednodušování expedičních procesů. Zajišťujeme automatizaci odesílání dat o zásilkách a paletách dopravcům přímo z podnikového nebo e-shopového systému našich klientů.
V roce 2021 jsme pomohli odeslat více než 30 mil. zásilek a palet pro 3000 klientů. V minulém roce jsme se umístili v Technology Fast 50 Deloitte – žebříčku inovativních a rychle rostoucích společností v regionu střední a východní Evropy a EMEA.
Do oddělení péče o zákazníky hledáme v současnosti posilu se specializací na technickou komunikaci a péči o klienty (převážně e-shopy) a partnery (e-shopové systémy), ve kterých je technologie Balíkobotu integrována.
Jak si Tě představujeme?
Pozice je ideální pro kohokoliv, kdo rád komunikuje a je pozitivního smýšlení
Kdybys měl/a přehled o oblasti e-commerce a informačních systémech, bylo by to perfektní
Co u nás budeš mít na starosti?
Komunikaci se zákazníkem (po telefonu, emailem)
Informování partnerů o technických změnách
Vyřizování technických požadavků
Komunikace s IT oddělením
Nastavení profilů klientů a další související činnosti
Co Ti můžeme nabídnout?
Zázemí stabilní dynamické firmy
Příjemné mzdové ohodnocení + bonusy
Příspěvek na stravování
Možnost občasné práce z domova
Sickdays
Notebook a mobilní telefon
Neformální firemní kulturu a príma kolegy
Pracujeme v kanceláři v centru Prahy
Kávu, ovoce, pravidelné snídaně a mnohem víc
Forma: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaujala Tě nabídka pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis na hr@balikobot.cz, rádi Tě poznáme.