Péče o zákazníky - technická podpora - Balikobot.cz
+420 227 272 200

Péče o zákazníky - technická podpora

Jsme Balíkobot. Technologická společnost, která je lídrem v oblasti zjednodušování expedičních procesů. Zajišťujeme automatizaci odesílání dat o zásilkách a paletách dopravcům přímo z podnikového nebo e-shopového systému našich klientů.

V roce 2021 jsme pomohli odeslat více než 30 mil. zásilek a palet pro 3000 klientů. V minulém roce jsme se umístili v Technology Fast 50 Deloitte – žebříčku inovativních a rychle rostoucích společností v regionu střední a východní Evropy a EMEA. 

Do oddělení péče o zákazníky hledáme v současnosti posilu se specializací na technickou komunikaci a péči o klienty (převážně e-shopy) a partnery (e-shopové systémy), ve kterých je technologie Balíkobotu integrována.

Jak si Tě představujeme?

  • Pozice je ideální pro kohokoliv, kdo rád komunikuje a je pozitivního smýšlení
  • Kdybys měl/a přehled o oblasti e-commerce a informačních systémech, bylo by to perfektní

Co u nás budeš mít na starosti?

  • Komunikaci se zákazníkem (po telefonu, emailem)
  • Informování partnerů o technických změnách
  • Vyřizování technických požadavků
  • Komunikace s IT oddělením
  • Nastavení profilů klientů a další související činnosti

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní dynamické firmy
  • Příjemné mzdové ohodnocení + bonusy
  • Příspěvek na stravování
  • Možnost občasné práce z domova
  • Sickdays
  • Notebook a mobilní telefon
  • Neformální firemní kulturu a príma kolegy
  • Pracujeme v kanceláři v centru Prahy
  • Kávu, ovoce, pravidelné snídaně a mnohem víc

Forma: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

Zaujala Tě nabídka pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis na hr@balikobot.cz, rádi Tě poznáme.